donderdag 22 april 2010

Er even tussenuit

Dit weekend zal je het zonder tip van de week moeten stellen. Geen nood echter, een collega zal constant de helpdesk be'mannen'. Je kan met al je vragen bij hem terecht. Al ken ik nu al zijn antwoord : 'Let me Google that for you'. Probeer het maar eens op volgende link. Gewoon je vraag intypen en op Google zoeken drukken. Er verschijnt onderaan een link met eronder Ga. Gewoon op Ga klikken en hupsakee. Probleem opgelost. En nu laat ik je in de deskundige 'handen' van mijn collega achter :


Allez, een muziekske om in de juiste sfeer te komen, een citaatje en een afbeelding van de week kunnen er ook nog net af.

- - - - - - - - - - - - - - - -
Muziek tijdens schrijven : Adriano Celentano - Prisencolinensinainciusol.


't Zou best kunnen dat ik mij van 't weekend een beetje voel als Adriano Celentano. De zanger schreef het in een soort onbestaand Engels. Zo zou Engels ongeveer klinken in de oren van Italianen. Ik hou mijn hart al vast.
Toch een prachtig filmpje hé ... en een goede song ook, niet ?

- - - - - - - - - - - - - - - -
Citaat van de week

"Jan van Loveren twittert . . . niet, want twitteren is voor jeanetten" (Philippe Geubels in M!FL)
- - - - - - - - - - - - - - - -
Afbeelding van de week

Ik heb gevraagd aan de kat om mijn pc ondertussen nog eens een groot onderhoud te geven


- - - - - - - - - - - - - - - -
Van de week geen .pdf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten